Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Θες να γίνεις blogger στην θέση της blogger;

Hello girls!

Σήμερα, προσκαλώ μια από εσάς να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη, ή αλλιώς blogger στην θέση της blogger!

Kαι εξηγούμαι!

H Lierac, μια από τις πιο αγαπημένες μου εταιρίες και μια από αυτές που εμπιστεύομαι πολύ, έφερε στην Ελλάδα την πολυσυζητημένη της σειρά Lierac Perscription! Πρόκειται για προϊόντα που απευθύνονται σε διαφορετικούς τύπους δέρματος και έχουν μαι ολοκληρωμένη λύση για κάθε έναν από αυτούς! Aυτή τη σειρά την περίμενα πώς και πώς, γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα και ευελπιστώ να δώσει λύση στο ευαίσθητο και με ερυθρότητα δέρμα μου!

Και ναι μεν εγώ θα δοκιμάσω τα προϊόντα και θα σας πω την άποψή μου για αυτά, αλλά η Lierac, έχοντας μεγάλη εμπιστοσύνη στην Lierac Perscription, θέλει να τα δοκιμάσει και μια αναγνώστριά μου και να μοιραστεί μαζί μας την άποψή της...
 

Έτσι λοιπόν ψάχνω μια αναγνώστρια του blog να δοκιμάσει τα ίδια ακριβώς προϊόντα που θα δοκιμάσω και εγώ (τρία προϊόντα περιποίησης και ένα προϊόν μακιγιάζ), και θα δώσουμε ραντεβού σε 3 εβδομάδες, να ανταλλάξουμε απόψεις και εντυπώσεις πάνω σε ό,τι δοκιμάσαμε!

Οι προυποθέσεις είναι πολύ απλές:

1) Πρέπει να έχεις τον ίδιο τύπο δέρματος με εμένα, δηλαδή ευαίσθητο δέρμα με (τάση για) ερυθρότητα. Δεν χρειάζεται να είσαι κόκκινη σαν παντζάρι, αλλά να έχεις ευαίσθητη επιδερμίδα που μπορεί περιστασιακά να κοκκινίζει από διάφορους παράγοντες.

2) Να δεσμευτείς ότι θα δοκιμάζεις με ευλαβική συνέπεια τα προϊόντα για 3 εβδομάδες, ώστε να μπορείς να σχηματίσεις ολοκληρωμένη άποψη, την οποία και θα μοιραστείς μαζί μας!

3) Να είσαι μέλος στο blog μου είτε να με ακολουθείς μέσω Google+

4) Kάνε και ένα like στην Lierac, για να την ευχαριστήσουμε για το δώρο που μας δίνει...

5) Άφησε μου ένα σχόλιο από κάτω, λέγοντάς μου τι σε ενοχλεί πιο πολύ στην επιδερμίδα σου μέχρι την Πέμπτη 20/02!

Και ναι, μόλις μπήκες στην κλήρωση για να κερδίσεις 4 προϊόντα Lierac Perscription εξειδικευμένα στο ευαίσθητο δέρμα!

Καλή επιτυχία σε όλες και περιμένω με αγωνία τις δοκιμές μας!


16 σχόλια:

  1. Πολύ με ενθουσιάζει αυτή η ιδέα!Αγαπώ LIERAC για την αποτελεσματικότητα των προϊόντων της, τα οποία είναι εξειδικευμένα και προσεγμένα από κάθε άποψη!Ευχαριστούμε για την ευκαιρία αυτής της...τερπνής, όσο και ωφέλιμης αλληλεπίδρασης!Το δέρμα μου παρουσιάζει ευαισθησία σε κάποιο βαθμό, με κοκκινίλες και ερεθισμό περιστασιακά, για αυτό φροντίζω τα προϊόντα περιποίησης που επιλέγω να έχουν ειδκή σύνθεση. Αυτό που με ενοχλεί πιο πολύ στην επιδερμίδα μου είναι ότι..μεταλλάσσεται από καιρό σε καιρό και πρέπει να είμαι σε εγρήγορση για τις πολλαπλές της ανάγκες!Πότε είναι μεικτή/λιπαρή με ατέλειες και διογκωμένους πόρους, πότε αφυδατωμένη σε κάποια σημεία, πότε δυσανεκτική...Με την κατάλληλη, στοχευμένη φροντίδα όμως, τίποτα δεν επηρεάζει την εκ των έσω ομορφιά και ακτινοβολία της!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ηθελα παρα πολυ να ειμαι εγω που 8α δοκιμασω την καινουργια σειρα μιας απο της αγαπημενες μου εταιριες Liera......το δερμα μου ειναι ευαισθητο ........μακαρι...............ευχαριστουμε για το υπεροχο δωρο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. poly wraia idea....h epidermida moy einai me ts meres ths...mia einai liparh...mia meikth me ateleies kai porous kai pote ( ton xeimwna kuriws ) kikkinh kai me 3hrothta...ua xarw poly na ta dokimasw...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικη ιδεα!!
    Η lierac ειναι αξιολογη εταιρια και θα ηθελα πολυ να δοκιμασω την νεα της σειρα!!
    Το δερμα μου ειναι ευαισθητο παρουσιαζει ευκολα κοκκινιλες επηρεαζεται απο την αλλαγη του καιρου
    εχω την αισθηση τραβηγματος οταν δεν ειναι ενυδατωμενο και αφυδατωνεται ευκολα.Προσεχω παντα τα καλλυντικα που αγοραζω να ειναι υποαλλεργικα και μη φαγεσωρογονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σε ευχαριστουμε γιατο τελειο δωρο!!! Αυτο που με ενοχλει και παρατηρησα σχετικα προσφατα ειναι αντιδραση της επιδερμιδας μου στο υπερβολικο κρυο.. κοκκινιλες και αφυδατωση.. οποτε η αναγκη για τα προιοντα της lierac ειναι αμεση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ενδιαφέρων διαγωνισμός. Σε ευχαριστούμε!
    H lierac είναι από αποτελεσματικές εταιρείες!
    Το δέρμα μου είναι μικτό και ευαίσθητο. Ειδικά η αριστερή μου πλευρά έχει κάποιες σχετικά μόνιμες κοκκινίλες. Οι μεταβολές της θερμοκρασίας και κυρίως το κρύο κάνουν πιο έντονη την ευαισθησία και συνήθως υπάρχει και ελαφρύ τσούξιμο στην περιοχή. Επίσης το δέρμα μου είναι αρκετά ανοιχτόχρωμο με μικρά spots.
    Ελπίζω να γίνω χαλίφης στη θέση του χαλίφη και να δοκιμάσω τα προϊόντα!
    email: elperrel@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν εχω δοκιμασει κάτι από τη Lierac!Με ενοχλεί η κοκκινίλα και μερικές φλεβίτσες που έχω γύρω από τη μύτη μου.

    gfc blublu
    fb Georgia Karantani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτή την εταιρία...Η επιδερμίδα μου με ενοχλεί γιατί είναι πολύ ευαίσθητη και κοκκινίζει εύκολα από αλλεργίες, θα ήθελα να είναι λίγο πιο κανονική :P
    Επίσης περιστασιακά εμφανίζει κάποια μικρά μικρά σπυράκια.
    Σε ακολουθώ μέσω GFC με το όνομα Lila Amanatidou
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η επιδερμίδα μου είναι πολύ ευαίσθητη (έχω διάφορες αλλεργίες και κατά καιρούς έκζεμα) με πολλές κοκκινίλες και ταυτόχρονα μεικτή. Η Lierac με έχει διχάσει. Τα μισά προϊόντα που έχω δοκιμάσει είναι εξαιρετικά και τα άλλα μισά σκέτη αποτυχία. Ελπίζω η καινούρια της σειρά να με εντυπωσιάσει ώστε να δικαιολογήσει και τις διθυραμβικές κριτικές που έχω ακούσει γι' αυτήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα και από μένα. Δυστυχώς ανήκω στην ομάδα εκείνη που οτιδήποτε νέο μπορεί να αποτυπωθεί με κοκκινίλα ή έντονο ερεθισμό στο πρόσωπο και στην περιοχή του λαιμού. Οι ερυθρότητα αυτή, απόρροια της μη ανεκτικής επιδερμίδας μου, με ταλαιπωρεί αρκετά χρόνια, από την εφηβεία μέχρι και σήμερα, με αποτέλεσμα να αποφεύγω να αγοράσω προϊόντα, αν πρώτα δεν τα έχω δοκιμάσει (δειγματάκια) στο πρόσωπο μου. Έχω αρκετές πανάδες και μικρά κόκκινα στιγματάκια σε διάφορα σημεία του προσώπου μου.
    Η εταιρία Lierac, χρόνια ειδικεύεται στο ευαίσθητο δέρμα. Ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσω την νέα σειρά της και να αποτυπώσω την άποψη μου με κάθε λεπτομέρεια.
    Το gfc και g+: EUA BRAUN
    fb: Lydia Anastasiadou

    Ευχαριστούμε πολύ..:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία ιδέα! Η νέα σειρά Perscription της αγαπημένης Lierac είναι πολλά υποσχόμενη και αδημονώ να τη δοκιμάσω. Η μεικτή προς λιπαρή επιδερμίδα μου τα τελευταία χρόνια είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη, αφού λόγω κλιματικών αλλαγών αλλά και άγχους εμφανίζει εντελώς ξαφνικά μικρές κοκκινίλες ή σπυράκια, έναν γενικότερο ερεθισμό που αλλοιώνει την ομοιοχρωμία και ομοιομορφία του δέρματος. Ελπίζω η νέα σειρά να δώσει στο δέρμα μου την ισορροπία και την ηρεμία που τόσα άλλα προϊόντα δεν έχουν απόλυτα έως τώρα προσφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα της Lierac ως τώρα, δεν έτυχε να πω την αλήθεια. Έχω περίεργο τύπο επιδερμίδας, είναι μικτή με τάση για ακμή ή κοκκινίλες, αλλά υπάρχουν και μέρες που τη νιώθω αφυδατωμένη και θαμπή, όχι κάτι τραγικό αλλά σίγουρα δεν το χαίρομαι κιόλας! Και είναι και το κλίμα περίεργο... την περασμένη εβδομάδα είχαμε παγωνιά, μετά ήλιο και τώρα βροχές, πώς αυτό το έρημο το πρόσωπο να καταφέρει να ανταπεξέλθει;

    Δοκιμάζω συνεχώς καινούρια προϊόντα με σκοπό να βρω επιτέλους κάτι να με ενθουσιάσει και να πω "Ναι αυτό είναι, θα το ξαναπάρω", θα χαρώ να δοκιμάσω την καινούρια σειρά της Lierac λοιπόν κι ευελπιστώ να μου λύσει το θέμα!
    GFC: Faih
    FB; Foteini Tsakalou
    E-mail: tsakalou.foteini@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω τη νέα σειρά της Lierac γιατί πιστεύω ότι τα προϊόντα απευθύνονται στον τύπο του δέρματός μου. Το δέρμα μου έχει τάσεις ακμής, είναι ιδιαίτερα λιπαρό το καλοκαίρι ενώ το χειμώνα μικτό εμφανίζοντας ξηρότητα και κοκκινίλες σε σημεία κυρίως λόγω των αντιακνεϊκών προϊόντων που χρησιμοποιώ. Επίσης είναι ανεκτικό σε λίγα προϊόντα, κυρίως σε μη φαγεσωρογόνα. Μακάρι να είμαι τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίος διαγωνισμός! Αυτό που με ενοχλεί στην επιδερμίδα μου είναι ότι είναι πολύ ευαίσθητη με αποτέλεσμα αρκετά προιόντα να με ενοχλούν, είναι ερυθρη και έχω πολύ έντονους μαύρους κύκλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αρχικά να πω ότι ο διαγωνισμός μου αρέσει πάαααρα πολύ και ότι η Lierac είναι μια εταιρεία που είναι πολύ ψηλά στα μάτια μου!
    Σας ευχαριστούμε πολύ για τον όμορφο διαγωνισμό ^.^
    Τι μ'ενοχλεί στην επιδερμίδα μου, εε;
    Δε χρειάζεται καθόλου σκέψη!
    Νευριάζω για το λιπαρό δέρμα που έχω με τους ανοιχτούς πόρους και τα μαύρα στίγματα, όπως επίσης για κάποιες μικροπαναδούλες και κοκκινίλες γύρω από τη περιοχή της μύτης κυρίως.
    ουυυφ! τα 'πα και ξαλάφρωσα :P

    gfc:Olia Dt
    fb:Olia Dtmake Upgirl
    email:olia.tekof.13@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Mόλις έγινε η κλήρωση και η νικήτρια του διαγωνισμού είναι η Andy Mast! Συγχαρητήρια! Στείλε μου τα στοιχεία σου το συντομότερο δυνατόν, για να σου στείλω τα προίόντα και να ξεκινήσουμε τις δοκιμες! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena