Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

The M-Files: Estee Lauder Sumptuous Infinite

Hello girls!

Σήμερα στο μικροσκόπιο βάζουμε την καινούρια μάσκαρα της Estee Lauder την Sumptuous Infinite...



 Πολλές θεωρούν την Sumptuous την καλύτερη μάσκαρα ever. Εμένα προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι με τρέλανε, ενώ μου άρεσε πολύ περισσότερο η Sumptuous Extreme, αφού βρίσκω το αποτέλεσμά της πιο δραματικό... Όταν όμως είδα ότι μια νέα Sumptuous έκανε την εμφάνισή της, υπήρξε κάτι που με έκανε να θέλω να την δοκιμάσω οπωσδήποτε... Και voila αυτό το κάτι!



Όπως βλέπετε, το βουρτσάκι της, είναι δύο σε ένα! Είναι από σιλικόνη, αρκετά μακρύ, με μικρά μικρά δοντάκια σε όλες τις πλευρές εκτός από μία, όπου και έχει μεγαλύτερα και πιο αραια δοντάκια!







Ο τρόπος με τον οποίο την εφαρμόζω εγώ και με έχει καταβολέψει είναι ο εξής: Δουλεύω πρώτα την μάσκαρα από την πλευρά με τα μικρά δοντάκια και ενδιάμεσα στις "βουρτσιές", χρησιμοποιώ την μακρύτερη πλευρά για διαχωρισμό! Αποτέλεσμα; Βλεφαρίδες με απίστευτο μήκος αλλά και τον ιδανικό όγκο, ώστε να μοιάζουν σαν ψεύτικες, ενώ χτίζονται χωρίς να κολλάνε ακόμα και μετά από δύο στρώσεις, χάρη στο διπλό βουρτσάκι!


Την έχω λατρέψει, αφού μου δίνει εφέ ψεύτικων βλεφαρίδων, χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιώ δύο μάσκαρα (μια για όγκο και μήκος και μια για διαχωρισμό!)

Voila το αποτέλεσμα, και τα συμπεράσματα δικά σας!





 Πώς σας φαίνεται;
 Θα σας ενδιέφερε άραγε μια σύγκριση μεταξύ των τριών Sumptuous;

18 σχόλια:

  1. Estee Laauder ... τι να λέμε τώρα! :)
    Πολύ ωραίο ποστ!
    Φιλιά άπειρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @electra: Mερικές εταιρίες είναι όντως εγγύηση! Σ' ευχαριστώ πολύ Ηλέκτρα μου! Να περνάς όμορφα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίθανο review, όπως πάντα!
    Για τις ματάρες σου, τί να γράψω? Τα έχουμε ξαναπεί!
    ;-)
    Μου άρεσε και η φωτογράφιση με το καλάμι μπαμπού!
    ;-) ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλή εβδομάδα, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @syros2js: Σ΄ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Για μένα το πιο σημαντικό σ' αυτά τα ποστς, είναι να βλέπετε το αποτέλεσμα.. Γιατί άλλο να στο περογράφει κάποιος και άλλο να το βλέπεις! Πολλά πολλά φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουάου. Αν αυτή είναι έτσι σκέψου την Extreme. Θα την αναζητήσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Marianna: Όχι βρε, αυτή είναι καλύτερη από την Extreme, γιατί έχει το τέλειο βουρτσάκι! Για μένα αυτή είναι η καλύτερη, μετά καολουθεί η Extreme και τέλος η απλή Sumptuous! Nα την τσεκάρεις οπωσδήποτε! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Super είναι! Τον τελευταιο καιρό χρησιμοποιώ την sumptuous extreme, και οκ, μ' αρέσει αλλά οχι περισσότερο απο την I love extreme της essence και ή τελευταια κοστίζει το 1/5 της τιμής της πρώτης ( και λίγα λέω!).
    Μάλλον θα τη δοκιμασω αυτή, δεδομένου οτι είμαι δηλωμένη φανατική της Estee Lauder.. Φαίνεται και απο την τελευταία μου ανάρτηση! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Andriana: Το πιστεύεις ότι δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μάσκαρα της essence; Όποτε λέω να πάρω μια, όλο ξελογιάζομαι με κάποια άλλη! Έχουν εξαιρετικά προϊόντα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ουαου...σε λιγο θα περασουν και τα φρυδια σου οι βλεφαριδες...να σου πω την αληθεια η sumptuous ουτε εμενα με τρελαινει..αυτη φαινεται ωραια ομως..ΥΓ..τι ματαρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ουάουυυυ τέλειος διαχωρισμός και μήκος! Φαίνεται τέλεια και πολύ πιθανό να είναι η επόμενη αγορά μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @vasiliki: Σ΄ ευχαριστώ πολύ! Η συγκεκριμένη είναι όντως εξαιρετική! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @stacey: Αν τελικά την πάρεις, ελπίζω να την χαρείς όσο και εγώ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα!Δεν έχω λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Wowwww!!!Εξαιρετικο αποτελεσμα!!!
    Με επεισες να αφησω στην ακρη την lancome drama .Νομιζω εχει και 30% τωρα στα Hondos cender με βλεπω να τρεχω. . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Sofia: To αποτέλεσμα που βλέπεις είναι με δύο στρώσεις, και πραγματικά με έχει εντυπωσιάσει! Ναι έχει 30 % αυτές τς μέρες, και όσο τραγική και αν είμαι σκέφτομαι να πάρω ακόμα μια μασκαρούλα που έχω βάλει στο μάτι! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ουουουαου!!!λοιπον estee lauder λατρευω make up, κραγιον πουδρα!!οι μασκαρες δεν μου πολυαρεσουν..αλλα με αυτην τρελαθηκα!!!!!!!!!!!!!!!ουφφφφφφφφφ.....μαλλον θα παω να την παρω!!!!μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @vasw: Καλά για make- up δεν το συζητώ- σαν το double wear δεν έχει! Το λατρεύω! Η μάσκαρα αυτή χρειάζεται καλό δούλεμα για να βγάλει αυτο το αποτέλεσμα, και επίσης πρέπει να στεγνώσει λιγο γιατί παραείναι υγρή για τα γούστα μου τις πρώτες μέρες, αλλά το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει! ΄΄Ερχονται πάντως και άλλες υπέροχες μάσκαρα με σούπερ αποτέλεσμα αλλά και τιμή! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena