Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

To Buy or Not To Buy? Maybelline Baby Lips

Καλησπέρα όμορφες!

Στο σημερινό "To Buy or Not To Buy", σας παρουσιάζω ένα πολυσυζητημένο και πολυαναμενόμενο προϊόν, που μόλις κατέφτασε στην ελληνική αγορά!


Ο λόγος φυσικά για τα Baby Lips της Maybelline! Όσες παρακολουθούμε ξένες bloggers και youtubers, περιμέναμε πώς και πώς να έρθουν τα συγκεκριμένα lip balms και στην Ελλάδα, μιας και είχε γίνει χαμός στο εξωτερικό! Δικαίως άραγε; Αξίζει να τα βάλετε στο καλάθι των αγορών σας ή μήπως γίνεται πολύς ντόρος για το τίποτα;

Κατ' αρχήν κυκλοφορούν σε έξι διαφορετικές συσκευασίες, τρεις με χρώμα στο lip balm και τρεις χωρίς. Όλες οι συσκευασίες είναι αξιαγάπητες, απίστευτα cute και διασκεδαστικές, ένα μικρό πραγματάκι που χαίρεσαι να βγάζεις από το νεσεσέρ σου σε δημόσιο χώρο. Τώρα από γεύσεις, τα δύο από τα έξι δεν έχουν κανένα ιδιαίτερο άρωμα, ενώ τα υπόλοιπα τέσσερα έρχονται στις εξής εκδοχές: mint fresh, peach kiss, pink punch και cherry me. Πραγματικά έχουν υπέροχα αρώματα και δεν χορταίνω να τα μυρίζω, ειδικά το pink punch (μυρίζει κάπως σαν τσιχλόφουσκα φρούτα του δάσους) και το peach kiss ( ροδάκινα, ροδάκινα, ροδάκινα), ενώ το cherry me μου θυμίζει την παιδική μου ηλικία που χρησιμοποιούσα liposan κεράσι! Και οι λάτρεις της μέντας δεν θα απογοητευτούνε με το mint fresh να αφήνει μια αίσθηση δροσιάς και μια... ελαφρώς γαργαλιστική αίσθηση στα χείλη (το καλοκαίρι θα το λιώσω- είμαι σίγουρη)!


Τα τρία χρωματιστά (pink punch, cherry me, peach kiss) έχουν αντίστοιχα φλουο ροζ, κόκκινο και nude χρώμα... Τα πρώτo έχει πάρα πολύ καλή απόδοση χρώματος για lip balms, το δεύτερο αρκετά καλή, ενώ το τρίτο δεν ενδείκνυται τόσο για όσες θέλουν χρώμα στα χείλη τους, καθώς έχει ένα πολύ ελαφρύ χρώμα...

Προσωπικά τα βρήκα αρκούντως ενυδατικά μεν, όχι όμως και ό,τι πιο ενυδατικό έχω χρησιμοποιήσει. Να σημειωθεί ότι γενικώς εγώ έχω μεγάλο πρόβλημα με ξηρότητα και ξεφλούδισμα, οπότε αν κάποια έχει νορμάλ χείλη, θα της φανούνε σούπερ. Θα παρομοίαζα την ενυδάτωση που προσφέρουν με αυτή των liposan και λίγο παραπάνω! (Περιμένω πώς και πώς τα Dr. Rescue που όλες λένε ότι είναι απίστευτα ενυδατικά!)


Για μένα όμως, ήρθαν να λύσουν ένα τεράστιο πρόβλημα που είχα και γι' αυτό τα χρησιμοποιώ καθημερινά... Τα ξηρά, σκασμένα, ξεφλουδισμένα μου χείλη δεν επιδέχονται κανένα κραγιόν, μιας και το αποτέλεσμα είναι χάλια! Θέλω όταν βάζω κραγιόν να μην υπάρχει η παραμικρή ατέλεια, για να μην φαίνεται το αποτέλεσμα "κάπως"! Έτσι λοιπόν, με τα baby lips, και συγκεκριμένα με τα pink punch και cherry me, βρήκα την υγειά μου! Φαίνεται ότι έχω βαμμένα χείλη, χωρίς να τονίζονται οι ατέλειές τους, ενώ ταυτόχρονα ενυδατώνονται και βελτιώνεται η συνολική εικόνα τους! Win-win situation! Είμαι σίγουρη ότι θα τα κατευχαριστηθώ και το καλοκαίρι με ένα μίνιμαλ μακιγιάζ (λίγη bb, λίγο ρουζ, λίγη mascara και τα baby lips μου!)


Συμπέρασμα: To buy οπωσδήποτε μαι από τις δύο χρωματιστές αποχρώσεις (ή και τις δύο ακόμα καλύτερα)! Προσωπικά λατρεύω το pink punch, γιατί κατά τη γνώμη μου έχει το πιο τέλειο ροζ χρώμα! Έχουν υπέροχες συσκευασίες, χαρίζουν ενυδάτωση και ικανοποιητική ποσότητα χρώματος, κοστίζουν 3,50 €, μυρίζουν καταπληκτικά, οπότε για μένα ένα τεράστιο Yeah στα χρωματιστά!

Τα έχετε δοκιμάσει; Πώς σας φάνηκαν;

18 σχόλια:

  1. Ωραίο reivew με αρκετές λεπτομέρειες.. :)
    Δηλώνω φαν του liposan αλλά ίσως τους δώσω μια ευκαιρία..
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σκέφτομαι να αγοράσω ή το ροζ ή το κιτρινο!!
    Δεν έχω καταλήξει ακόμα αν θέλω χρωματάκι ή αντηλιακή προστασία!!
    Μάλλον το κίτρινο γιατί ερχεται και καλοκαιράκι σιγά σιγά!!Αλλά θέλω και το ροζζζζ!!
    Φιλάκιαααααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Claire: Nα τους δώσεις και θα συνειδητοποιήσεις ότι είναι πολύ καλύτερα από τα liposan! Φιλάκια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @beauty and the food beast: To ροζ, το ροζ! Είναι υπέροχο σαν χρώμα! Και το καλοκαίρι παίρνεις και το κιτρινάκι για να είσαι προστατευμένη από τον ήλιο! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφού το ξέρεις: Είναι να μη μου περιγράψεις άρωμα εμένα!
    Νομίζω πως τα θέλω όλα τα... αρωματικά! (Μέχρι και το mint , που γενικότερα δεν είμαι και πολύ φαν!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το mint θέλω να το πάρω κάποια στιγμή, όταν τελειώσω μ'αυτά που ήδη έχω πρώτα. Πολύ καλό post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @syros2js: Αχ και εγώ το ίδιο παθαίνω! Από την μύτη με τραβάνε οι άτιμες οι εταιρίες!!! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Marianna: Μerciiii! To καλοκαίρι να το πάρεις να δροσίζεσαι κιόλας!!! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τα φοραω απο τη μερα που τα πηραμε, το κερασι βασικα καθημερινα , ειναι πολυ ωραιο ,εχει πολυ γλυκο χρωμα κ σε μια χαρα τιμη.
    δεν ειναι ο,τι ειναι πια τοοσο σουπερ οσο ακουγα - γενικα εξαρχης μου εκανε εντυπωση η τοσο υπερβολικη διαφημιση- αλλα νομιζω αξιζει μια θεση στην τσάντα μου ειδικα το πρωι

    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Αχ εγώ έχω πάθει έρωτα με το ροζ! Σίγουρα αξίζει! Φιλάκια γλυκιά μουυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μα τι μυρωδιές έχουν! ακόμα κι αυτά που δεν έχουν, έχουν!! έχω τρελάθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @barefoot dutchess: Γενικώς τα βρίσκω πολύ προσεγμένα προϊόντα και σε εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φαινονται υπεροχα, ότι πρέπει για την ενυδάτωση και το χρειάζομαι και εγώ!;) Σε έχω προσθέσει εδώ: http://tell-a-beauty-story.blogspot.gr/2014/02/tag-tmi-too-much-information.html Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @vasiliki: Να τα δοκιμάσεις οπωσδήποτε! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νομίζω πως αν θα τα αγόραζα θα ήταν καθαρά επειδή επηρεάστηκα! Επειδή κι εγώ έχω θέμα με τα χείλια μου σαν κι εσένα νομίζω πως προτιμώ να πάρω με 3-4 ευρώ του Κορρέ που έχουν χρώμα και βοηθούν απίστευτα τα χείλια μου!Ωστόσο, μεγάλα λόγια δε λέω...μπορεί να υποκύψω στον πειρασμό!χιχιχι
    Πολύ ωραίο post κοπέλα μου!Πληροφοριακότατο! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Maria: Του Κορρέ προσωπικά δεν τα βρίσκω και τόσο ενυδατικά- μάλλον δεν μου ταιριάζουν καλά... Το ροζ να το πάρεις και θα με θυμηθείς! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγιααα! Φιλάκιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν τα εχω δοκιμασει η ιδια αλλα εχω ακουσει τα καλυτερα λογια. Θα δοκιμασω ενα καινουργιο που ηρθε νομιζω αυτες τις μερες στην ελλαδα. Ειναι τα baby lips crystal. Παντως εγω σας πρωτεινω της nivea το lip butter. Αυτα!💙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Δήμητρα: Αχ, έχω βάλει στο μάτι αυτό με βανίλια και macadamia αλλά όλο αναβάλλω την αγορά του, διότι έχω καμία δεκαριά ανοιχτά lip balms! Μόλις τελειώσω το πρώτο, θα είναι σίγουρα μια από τις αγορές μου! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena