Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

The M-Files: Miss Manga by L' Oreal Paris

 Hello girls!

Όσες με διαβαζετε εδώ και καιρό θα ξέρετε ότι είμαι εθισμένη... Είμαι εθισμένη γενικώς στα καλλυντικά, αλλά ειδικότερα (και σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό) είμαι εθισμένη στην μάσκαρα... Είναι το αγαπημένο μου προϊόν μακιγιάζ και αν είναι να φορέσω μόνο ένα πράγμα στο πρόσωπό μου, αυτό θα είναι αναμφισβήτητα μια μάσκαρα... Και φυσικά, όπως σε όλους τους εθισμένους, η λαχτάρα μου να αποκτώ και να δοκιμάζω ό,τι κυκλοφορεί, είναι ακόρεστη... Έχω καταλήξει με 14 ανοιχτές μάσκαρες και καμιά 15αριά κλειστές, αλλά δεν μπορώ να σταματήσω την αναζήτηση για την τέλεια μάσκαρα. αυτή που θα μου δώσει καμπύλη, όγκο, μήκος, διαχωρισμό, και θα κάνει το βλέμμα μου μαγικό! Σκέφτηκα λοιπόν ότι από αυτήν μου την "τρέλα", μπορεί να βγει κάτι καλό: να αποφύγετε κάποιες, γλιτώνοντας χρήματα ή να σας βοηθήσω να εντοπίσετε την απόλυτη- για εσας- μάσκαρα

Έτσι γεννήθηκε η νέα σειρά ποστς, τα M-Files! Σε αυτά τα ποστς  θα σας παρουσιάζω κάθε φορά και μια διαφορετική μάσκαρα, θα σας λέω την άποψή μου και θα σας δείχνω και φωτογραφίες με το αποτέλεσμα, γιατί μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις!

Η μάσκαρα που εγκαινιάζει τα  M-Files, είναι μια νέα άφιξη στην αγορά, η Μiss Manga από την L' Oreal Paris... Έρχεται σε μια girly, funky συσκευασία και υπόσχεται βλεφαρίδες με απίστευτο όγκο, βγαλμένες από ιαπωνικά comics!


Το βουρτσάκι της είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα τρίχινα βουρτσάκια που έχω δει- αρκετά μεγάλο, με κωνικό σχήμα... Το μοναδικό με αυτο το βουρτσάκι είναι ότι είναι εύκαμπτο, κάτι που προσωπικά βρίσκω ότι βοηθάει στο να γυρίζουν περισσότερο οι βλεφαρίδες, αλλά και να μην λερώνομαι κατά την εφαρμογή!


Το σποτέλεσμα που δίνει είναι βλεφαρίδες με πολύ όγκο, αρκετό μήκος και διαχωρισμό, που δεν κοκκαλώνουν... Προσωπικά σπάνια περνάω δεύτερη στρώση από μάσκαρα, γιατί βρίσκω ότι κολλάει κάπως τις βλεφαρίδες και κάνει το βλέμμα πιο βαρύ και "ψεύτικο"... Με την Miss Manga συνειδητοποίησα ότι το αποτέλεσμα είναι άκρως ικανοποιητικό, χωρίς να φαίνεται οτι έχω 3 βλεφαρίδες ή να βαραίνει το βλέμμα! Νομίζω ότι πλησιάζει αρκετά το εφέ ψεύτικών βλεφαρίδων, δεν νομίζετε;




Την συστήνω; Ω, ναι! Είναι μια μάσκαρα που θα σας βολέψει από το πρωί (με μια πιο ελαφριά εφαρμογή) μέχρι το βράδυ (απλώνοντας μια γενναιόδωρη ποσότητα σε δύο στρώσεις, τονίζοντας τόσο τις πάνω, όσο και τις κάτω βλεφαρίδες!

Πώς σας φαίνεται το αποτέλεσμα;

22 σχόλια:

  1. Εντυπωσιακότατο!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, λατρεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @syros2js: Mα δεν είναι;;; Την λάτρεψα! Φιλάκια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο αποτέλεσμα , και πολύ ωραία μάτια <3
    Είμαι κι εγώ μάσκαρα addict, αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ μάσκαρα της Maybelline, τη Rocket και είναι αρκετά καλή!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @lila: Την έχω και εγώ και μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα! Με την Miss Manga βρίσκω ότι το αποτέλεσμα είναι πιο έντονο και πιο "βραδινό", για τέλεια ένταση στο βλέμμα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα..Ανυπομονώ για τα επόμενα M-Files <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι ωραιο ματι,το εχουμε ξαναπει!νομιζω οτι σε αλλα ποστ που ειδα δεν μου αρεσε τοσο..σε σενα δειχνει πολυ εντυπωσιακη...χμμ ειμαι σε διλημμα τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @stella: Ευχαριστώ πολύυυ! Και να φανταστείς ότι από φυσικού μου δεν έχω καθόλου εντυπωσιακές βλεφαρίδες... Είμαι μικρές και λεπτές! Αλλά με δύο στρώσεις Miss Manga, πετυχαίνω ένα άκρως εντυπωσιακό και βραδινό αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ααα εχει τελειο αποτελεσμα! κ το βουρτσακι πολυ πρωτοτυπο
    κριμα δυστυχως δν μπορεσα να ερθω στην εκδηλωση αλλα ευτυχως ενημερωνομαι απο το fb κ τα ποστς σας :)
    με γειαα να τη χαρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ουαου! Πολύ εντυπωσιακό το αποτέλεσμα! Και πολύ ωραίο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα αλλά και το μάτι...πολύ ωραίο χρώμα ματιών έχεις!Δεν σου την πέφτω...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @caramellitsa: Μerciii! Έχει όντως τέλειο αποτέλεσμα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Maria: Χιχιχι! Σ΄ ευχαριστώ πολύ πολύ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλησπέρα. Μπορείς να δοκιμάσεις της Seventeen την X-traordinaire αν δεν την έχεις ήδη δοκιμάσει. Εμένα είναι η αγαπημένη μου μάσκαρα και έχω κάνει και review στο blog μου αν ενδιαφέρεσαι...:) http://make-upblogaki.blogspot.gr/2014/02/review-seventeen.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανυπομονώ να την δοκιμάσω.. :) :)
    Περιμένουμε την συνέχεια των ποστ..
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αααααααααα πολύ ενδιαφέρουσα!!!!!!Μ'αρέσει το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραία φαίνεται! Σε ένα άλλο ποστ που είχα δει, δεν μάρεσε καθόλου, αλλά η δικιά σου εφαρμογή φαίνεται πολύ καλύτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Maraki: Την έχω δοκιμάσει και εγώ και έχω κάνει και αντίστοιχο ποστ! Πολύ ωραίο αποτέλεσμα, αλλά δυστυχώς στεγνώνει πολύ γρήγορα και αν δεν προσέξεις πολύ, καταλήγεις με κολλημένες βλεφαρίδες! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Claire: Stay tuned girl! Σύντομα έρχεται η συνέχειααα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Penny: Bασικά από ένα σημείο και μετά είναι ζήτημα εφαρμογής! Εγώ, ως φανατική, έχω μάθει πλέον εμπειρικά τον σωστό τρόπο εφαρμογής, ανάλογα με το μήκος, το σχήμα και το υλικό από το βουρτσάκι... Ίσως ετοιμάσω κάποιο ανάλογο ποστ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena