Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Empties Vol.3

Hello girls!

Γενικώς με τα "empties" ποστ μου, δεν είμαι καθόλου συνεπής. Προσπαθώ να μαζεύω τις άδειες συσκευασίες για να σας δείχνω ποια προϊόντα τελειώνω, και την ολοκληρωμένη άποψή μου γι' αυτά, αλλά σπανίως το θυμάμαι και τα περισσότερα καταλήγουν στην ανακύκλωση!

Τον τελευταίο καιρό προσπάθησα λίγο παραπάνω και voila τι μάζεψα!



Το σαμπουάν Mythic Oil, ήταν ένα προϊόν που με απογοήτευσε ιδιαίτερα, αφού για να κάνει αφρό χρειάζεται τουλάχιστον δύο χέρια και πολύ μεγάλη ποσότητα, κάτι που το καθιστά ασύμφορο για ένα ήδη ακριβό προϊόν! Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Το Intimate Daily είναι ένα απαλό υγρό καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή από την Apivita, με χαμομήλι και πρόπολη. Ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει, το αγοράζω ξανά και ξανά!

Ένα προϊόν που δεν τελείωσα,ίσα-ίσα το χρησιμοποίησα 3-4 φορές, αλλά αναγκάζομαι να πετάξω, είναι το Anthelios XL, Tinted Extreme Fluide της La Roche Posay, μια αντιηλιακή κρέμα με χρώμα. Την αγόρασα θεωρώντας ότι θα είναι μια καλή εναλλακτική της bb cream μου, αλλά πέταξα τα λεφτά μου, γιατί... "τρίβεται"! Δεν ξέρω πώς αλλιώς να σας το εξηγήσω, αλλά φανταστείτε μια λεπτόρρευστη κρέμα που μόλις την απλώνετε, αφήνει τρίμματα, σαν αυτά που αφήνει η γόμμα σε ολόκληρο το πρόσωπο! Δεν ξέρω να είναι μεμονωμένο περιστατικό, αλλά πραγματικά απογοητεύτηκα πάρα πολύ! Πείτε μου, αν την έχετε χρησιμοποιήσει, πώς συμπεριφέρθηκε σε εσάς!

 Αντιθέτως, ένα προϊόν  που λατρεύω από την La Roche Posay, και δεν νομίζω να σταματήσω ποτέ να αγοράζω, είναι το Hydraphase Intense Serum. Aπό τότε που το πρωτοδοκίμασα, δεν έχω σταματήσει να το χρησιμοποιώ κάθε πρωί και το δέρμα μου δεν εμφανίζει πλέον κανένα σημάδι αφυδάτωσης, χειμώνα- καλοκαίρι!

Τέλος, τελείωσα και δύο μάσκαρα (yeah!!!) Η Colossal Volum' Express είναι μια από τις αγαπημένες μου μάσκαρα. Έχει τρίχινο βουρτσάκι και δίνει όγκο αλλά και αξιοπρεπέστατο μήκος. Για κάθε μέρα είναι ό,τι καλύτερο έχω βρει! Τελείωσα επίσης ένα δείγμα από την Hypnose Doll Eyes της Lancome! Στην αρχή δεν με ενθουσίασε καθόλου, γιατί βρήκα την σύνθεσή της πιο υγρή απ' όσο θα ήθελα... Μόλις όμως πέρασαν 1-2 εβδομάδες, μεταμορφώθηκε στην πιο τέλεια μάσκαρα για βράδυ! Σύντομα θα σας κάνω και ένα αναλυτικό ποστ για να δείτε το αποτέλεσμά της.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά; Πώς σας φάνηκαν;

27 σχόλια:

  1. Colossal Volum' Express,Intimate Daily αγαπώ.
    Αγαπώ πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @electra: Έχουμε τις ίδιες αγάπες Θεσσαλονικιά φίλη! Να περνάς όμορφααα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To apivita daily το παρήγγειλα πάλι χθες!!Μ'αρέσει πολύ!!
    Με την μάσκαρα δεν τρελάθηκα..μου κολλάει λίγο τις βλεφαρίδες και δεν δίνει όγκο..
    Τα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @beauty and the food beast: Το Apivita Daily δεν νομίζω ότι θα το αλλάξω με τίποτα! Ποια από τις δύο μάσκαραααα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @beauty and the food beast: To ίδιο νόμιζα και εγώ στην αρχή, αλλά μόλις στέγνωσε λιγάκι ήταν μια χαρά! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το intimate daily έχει αγοραστεί και αναμένεται δοκιμή! Η Colossal Volum Express δοκιμασμένη πάμπολες φορές! Την αγαπάμε! Φιλιά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @gogo-jenny: Θα δείτε ότι θα σας ενθουσιάσει! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Colossal ΘΕΑ και το intimate daily της apivita δεν το αλλάζω με τίποτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @barefoot duchess: Χιχιχι! Ισχύειιι! Ανυπομονώ να δοκιμάσω και την καινούρια Colossal! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To intimate daily είναι υπέροχο!Το αγοράζω κι εγώ συνέχεια :)
    Έχω δοκιμάσει και την Colossal Volum Express(θα την αγοράσω σίγουρα ξανά).

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Eva: Mόλις βγήκε και μια καινούρια Colossal για ακόμη περισσότερο όγκο! Θα την δοκιμάσω και θα σας ετοιμάσω και ένα ποστ για να δείτε το αποτέλεσμά της! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εχω και γω αδειες συσκευασιες αλλα ολο ξεχναω να γραψω ποστ...απο αυτα που δειχνεις θελω πολυ να δοκιμασω το mythic oil...η doll eyes ειναι εξαιρετικη...συμφωνω με σενα, θελει λιγο χρονο να ξεραθει και μετα γινεται σουπερ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @vasiliki: Στην αρχή είχα απογοητευτεί πάρα πολύ με την doll eyes και δεν καταλάβαινα προς τι ο ντόρος! Αλλά μόλις ξεραίνεται λίγο αποκτά την τέλεια σύσταση! Το mythic oil το σαμπουάν μην το πάρεις- δνε αξίζει καθόλου... Δοκίμασε όμως οπωσδήποτε την μάσκα που είναι εξαιρετική και κρατάει αιώνες! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Την Colossal θέλω καιρό να τη δοκιμάσω. Πρέπει να'ναι καλή! Πολύ ενδιαφέροντα empties!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Marianna: Είναι υπέροχη, και αν αγαπάς τα τρίχινα βουρτσάκια, θα την λατρέψεις! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η hypnose Lancôme μολις μπήκε στη λίστα μου! Πως δεν είχα πάρει το δείγμα! Τι μου θύμισες τωρα.. Θέλω να τη δοκιμάσω χθες μη σου πω!! Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Irene: Θα σου πρότεινα να ζητήσεις ένα δείγμα από την Lancome, αλλά είμαι σίγουρη ότι δνε θα υπάρχει δείγμα, ούτε για...δείγμα! Αν τη δοκιμάσεις, θα δεις και εσύ ότι πρέπει να στεγνώσει λίγο για να δίνει τέλειο αποτέλεσμα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το Anthelios XL, Tinted Extreme Fluide εμένα μου άρεσε πολύ! Το χρησιμοποιούσα σαν βάση και δε μου έβγαλε ποτέ λιπαρότητα. Και μόνο του καλό ήταν αλλά θέλω περισσότερη κάλυψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό με τα τρίμματα μη σε ανησυχεί. Συμβαίνει όταν η σύσταση ενός προιόντος δεν συμφωνεί με το δέρμα σου. Μου έχει συμβεί με το primer της YSL και με τη Normaderm της Vichy. Εικάζω, φυσικά χωρίς να γνωρίζω, πως περιέχει καποια ποσότητα σιλικόνης γιατί πραγματικά όπως αναφέρεις (το εχω περιγράψει και εγώ σε post για το Touche matte από YSL στο MUA) τρίβεται στα χέρια μου κατά την εφαρμογή και αφήνει παρεμφερή με σβήστρας τρίμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Natalie: Αχ τι να πώ; Κρίμας- ακόμα κλάιω τα λεφτάκια μου! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @doppelganger: Αααααα! Δεν το ξερα αυτό! Πάλι καλά λοιπόν που δεν το παθα με κανένα πιο ακριβό προϊόν! Σ' ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα αλλά πραγματικά έμεινα με αυτό που διάβασα για την αντηλιακή της La roche posay! Εγώ αν ήμουν στη θέση σου θα πήγαινα να ρωτήσω το φαρμακοποιό μήπως κάτι δεν πάει καλά με τη συγκεκριμένη συσκευασία!Γιατί δεν είναι και φτηνή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Maria: Καθόλου φτηνή δεν είναι! Μάλλον θα πάω και εγώ να ρωτήσω και μετά θα ρωτήσω και την εταιρία αν δνε βγάλω άκρη! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. το la roche posay το ειχα κι εγω και ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα!η μαμα μου ομως το χρησιμοποιησε κανονικα.Επισης το σαμπουαν της loreal ειναι ιδανικο για δευτερο σαμπουαν.πχ το πρωτο χερι λουσιματος με καποιο που κανει αφρο οπως αυτα του σουπερ μαρκετ και μετα το mythic oil.εκει θα καταλαβεις οτι κανει δουλεια.κανει και παααρα πολυ αφρο και ενυδατωνει τα μαλλια.εκανα κι εγω αυτο το λαθος και ειχα εκνευριστει πολυ γτ δεν το λες και φθηνο.φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @stella: Φτημό δεν το λες με τίποτα! Δεν νομίζω να το ξαναπάρω πάντως... Κρίμα για το LRP! Απογοητεύτηκα πάρα πολύ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ωραιο ποστ!! χρησιμοποιω κ γω τ καθαριστικο της apivita!! φιλιαα http://mycolorsecrets.blogspot.gr/2015/03/empties-2015.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena