Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Candl(es) is all you need!


Hello ladies!

Αν υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο αγαπώ τον χειμώνα, αυτός είναι τα κεράκια... Όχι ότι το καλοκαίρι δεν ανάβω τα κεράκια μου, αλλά τον χειμώνα, αισθάνομαι ότι συμβάλλουν στο να δημιουργήσω μια ατμόσφαιρα θαλπωρής, την οποία λατρεύω! Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να γυρίζεις σπίτι μετά από μια εξουθενωτική μέρα, να ανάβεις το αγαπημένο σου κεράκι και να πλημμυρίζει ο χώρος αρώματα και ζεστασιά...

Πάμε να δούμε τα αγαπημένα μου κεράκια, και ελπίζω να πάρετε και εσείς κάποιες ιδέες!

Δεν υπάρχει candle- lover που να μην έχει ακούσει- για να μην πω δοκιμάσει- τα Yankee Candles! Προσωπικά, προτιμώ να αγοράζω τα ταρτάκια τα οποία χρησιμοποιούνται ως εξής: Κόβετε ένα κομμάτι και το τοποθετείτε στην ειδική συσκευή καύσης αιθέριων ελαίων, χωρίς όμως να βάλετε νερό! Ανάβετε ένα ρεσώ από κάτω et voila! Oι αγαπημένες μου μυρωδιές είναι μακράν το pink sand και το clean cotton. Tο πρώτο είναι κάπως λουλουδάτο και γλυκό, ενώ το δεύτερο μυρίζει φρεσκοπλυμμένα ρούχα και καθαριότητα!







Σε όσες αρέσουν τα λουλουδάτα αρώματα και κεράκια, θα αγαπήσουν το White Flower Aromatic Candle από την Harnn, που μυρίζει γιασεμί, μανώλια και ylang-ylang! To λατρεύω και για έναν παραπάνω λόγο: μπορείτε να χρησιμοποιείσετε και σαν λάδι μασάζ ή σαν λαδάκι για ενυδάτωση στο σώμα, αφού είναι φτιαγμένο από φυτικά και αιθέρια έλαια!








Τα αρώματα Lolita Lempicka είναι από τα αγαπημένα της μαμάς μου (δεν έχουν υπέροχες συσκευασίες;), και σε μια αγορά της, της έδωσαν δώρο δύο κεράκια Lolita Lempicka Eau de Minuit, τα οποία και ασφαλώς της "έκλεψα"! Μυρίζουν ακριβώς όπως το ομώνυμο άρωμα, απίστευτα χειμωνιάτικα και αισθησιακά... Έρωτας με την πρώτη μυρωδιά!









Όταν έχω όρεξη για κάτι πιο... γλυκό, καταφεύγω πάντα στο κεράκι από τα sephora με άρωμα vanille creme brulee! Γιάμι- γιάμι!












Στα ΙΚΕΑ μπορείτε να βρείτε μεγάλη ποικιλία κεριών με διαφορετικά αρώματα, και σε πολύ καλές τιμές! Από τα αγαπημένα μου είναι το πράσινο μήλο, το μήλο-κανέλα και το Mattful, που μυρίζει και αυτό καθαριότητα!










Τέλος, πρόσφατα ανακάλυψα την ελληνική εταιρία Nimbus Candles, που παρασκευάζει κεριά από σόγια, σε πληθώρα αρωμάτων, αλλά και σε πολύ καλές τιμές! Αγάπησα δύο ταρτάκια ( γενικώς τα προτιμώ γιατί  είναι πολύ οικονομικά και μου δίνουν την ευκαιρία να δοκιμάζω διάφορα αρώματα), το bamboo και το Λυκόφως! Δοκίμασα και το άρωμα Εσπεριδοειδή, το οποίο μυρίζει grapefruit στην συσκευασία που ονομάζουν "ταξιδιωτική", την οποία και βρίσκω απίστευτα χαριτωμένη! Tέλος αξίζει να σημειωθεί ότι τα κεράκια τους έχουν την πιο luxury, sleek γυάλινη συσκευασία ever! Λατρεύω να βρίσκω ελληνικές εταιρίες που διατηρούν υψηλά την ποιότητα και χαμηλά την τιμή!

Θα χαρώ πολύ να μοιραστείτε μαζί μου τα αγαπημένα σας κεράκια για να πάρω ιδέες για τις επόμενες αγορές μου!

16 σχόλια:

  1. Λατρευω τα κεριά και είμαι και εγώ οπάδος των nimbus!
    Happy Valentines Day doll
    kisses
    Mary

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας έσπασες τη μύτη με τα αρώματα και τις περιγραφές σου!!! Αχχχχ!
    ;-)
    Καλό Σαββατοκύριακο, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πω πω σα να τα μυριζω !!!!
    ποσο λατρεύω τα κεριά, εχω ενα απο τα practiker με αρωμα μπισκοτο πολυ τελειο κ αλλο αγαπημενο μου ειναι ενα με καραμελα ,μηλο κ κανέλα ,σε χαλαρώνει κ μυρίζει ολο το δωμάτιο

    φιλακιααα καλο σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η τελευταία μου μανία ακούει στο όνομα Yankee Candles wax tarts. Ευτυχώς κρατάνε μια αιωνιότητα, δυστυχώς έχουν άπειρα αρώματα και εγώ μηδενικό αποθηκευτικό χώρο πλέον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ τα κεράκια είναι μεγάλη αγάπη!Μόνο που τα ανάβεις αλλάζει όλη η ατμόσφαιρα στο σπίτι...Πάντως εγώ ποτέ δεν πρόσεξα τη μάρκα τους!Τώρα τελευταία βέβαια παίρνω άοσμα και αρωματίζω με άλλους πιο φυσικούς τρόπους το σπίτι!Πολύ ωραία ανάρτηση...μυρωδάτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό από Sephora και τα Lolita Lempicka πρέπει να μυρίζουν τέλεια! Πολύ ωραία όλα, μ'αρέσουν πολύ τα κεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Mary: Σίγουρα θα δοκιμάσω και άλλα αρώματα από τα Nimbus- έμεινα πολύ ευχαριστημένη! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @caramellitsa: Δεν είχα δει ποτέ τα κεριά στο Praktiker! Νομίζω ότι επιβάλλεται μια επίσκεψη- ακούγονται υπέροχα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Natalie: Χιχιχι! Ακριβώς έτσι είναι! Και εγώ προτιμώ τα ταρτάκια! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Maria: Ενδιαφέρουσα ιδέα! Τι εννοείς με πιο φυσικούς τρόπους;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Μarianna: Ειδικά το Lolita Lempicka, είναι απίστευτο- ακριβώς όπως και το άρωμα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. π.χ. τώρα που ήταν χειμώνας έβαζα σ'ένα μπρικάκι λίγο νερό και λίγα κομματάκια από ξύλο κανέλας και το έβαζα να πάρει μια βράση και μετά το έβαζα για λίγη ώρα στο πολύ χαμηλό απλά να ζεσταίνεται.το σπίτι μύριζε υπέροχα!!!δοκίμασέ το και πες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Maria: Ακούγεται υπέροχο! Σίγουρα θα το δοκιμάσω και θα σου πω εντυπώσεις! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena